רוצים להתחיל להזרים לקוחות לעסק שלכם?

לחצו כאן >>

אנחנו עוד זוכרים זמנים בהם המודעה המבוקשת ביותר הייתה עמוד האמצע במוסף "7 ימים", שהיה מתפרסם מדי סוף שבוע על ידי הוצאת ״ידיעות אחרונות״. אמנם, זה היה לא ממש מזמן, אבל זה נראה כאילו זה היה עידן אחר. המילה הכתובה והמודפסת הייתה המילה הראשונה והאחרונה. 

pencil_yellow
TV_red

המהפכה הדיגיטלית שעברה האנושות בעשור האחרון, שינתה לחלוטין את התקשורת בין בני אדם, שכעת מעבירים מידע ומסרים רבים באמצעות האינטרנט והרשתות החברתיות. מקלט הטלוויזיה שבעבר היה ״מדורת השבט״, הפך להיות נחמתם של הדורות הקודמים והיום כבר כולם צורכים את התוכן שהם רוצים, מתי שהם רוצים on demand. הרשתות החברתיות נותנות את הטון ומכתיבות את הקצב והטרנדים החולפים. 

יש בכך יתרונות רבים, אך ״עם כוח גדול, באה אחריות גדולה״ והכוח של הרשתות החברתיות הוא גדול מאוד. בעבר היה מי שמפקח על התוכן שהיה מופץ באמצעות העיתונים והרדיו. לעומת זאת היום, צריך לעמוד על המשמר כל הזמן על מנת לבחון את המידע שאנחנו מקבלים. 

printer
Like

גוגל והרשתות החברתיות הפכו להיות ״כיכר העיר״ – המקום אליו מתנקזים מיליוני אנשים ברחבי העולם. בהיבט השיווקי ניתן לומר, שאם בעל עסק ירצה למכור את מוצריו – ככל הנראה זה יהיה המקום הטוב ביותר לחשוף את הסחורה. אם נחזור לבסיס, הרי ששיטת השיווק הטובה ביותר היא לפרוס את הסחורה בצורה אטרקטיבית בכיכר העיר או בשוק, לעמוד לידה ולצעוק מסרים שיגרמו לעוברים והשבים לקנות את מה שאתם מוכרים. ״רק היום, רק היום״, ״הכי טרי״, ״הכי זול״, ״2 ב-10״ ועוד. וכמו בכל שוק בחיים האמתיים, כך גם בשוק הווירטואלי שקיים ברשת. זאת בדיוק הדרך למצוא לקוחות פוטנציאליים. 

הבעיה הגדולה של בעלי עסקים מתחילה כשהם לא מבינים את עולם הדיגיטל. פלטפורמות הפרסום אמנם רבות, אך השפות והחוקים של כל פלטפורמה שונים באופן מהותי. כל בעל עסק היה רוצה לצאת לכיכר העיר ולצעוק – אך האם יצליחו להבין מה הוא צעק? 

social-talk
bulb

במהלך השנים, צללנו אל תוך עולמות התקשורת, הדיגיטל והסושיאל ואספנו כלים רבים וחשובים שמאפשרים לנו לשחות בין הפלטפורמות השונות ולשלוט בכל מדיום דיגיטלי כאילו הוא סביבת המחיה הטבעית שלנו. 

חשבנו לעצמנו – איך נוכל להשתמש בכלים המדהימים שאספנו כדי לעזור לבעלי עסקים שונים להציג את השירותים או הסחורה שלהם ברשתות החברתיות? 

ככה נולד ״פאפגאי״. 

תדמיינו לעצכם שיכולתם לקחת ״תוכי דיגיטלי״ ולשים אותו ליד הסחורה הדיגיטלית שלכם. התוכי הזה יידע בדיוק מתי לצעוק ובאיזו שפה.

פאפגאי – התוכי הדיגטלי שלכם.

papagay הוא תוכי, באנגלית הקדומה ובשפות לטיניות רבות. תחת שם זה מאוגדים סוגים שונים של ציפורים בעלי הופעה ססגונית ומיוחדת ויכולת חיקוי נדירה.

בחרנו בתוכי שייצג את סוכנות הדיגיטל שלנו, כי המערכת השיווקית שבנינו דומה מאוד במאפייניה למאפיינים של התוכי – בידול שמושג באמצעות ססגוניות ויצירתיות, לצד יכולת למידה מדויקת של מסרים וחזרה קבועה עליהם לאורך זמן.

papagay-outline-2
20200918_181400.png

טל סולומון

יועץ לתקשורת שיווקית בדיגיטל

B030696_different-size-for-web-e1600187944177.jpg

צופיה שטייר סולומון

מומחית לבנייה, שיווק וקידום אתרים

רוצים להתחיל להזרים לקוחות לעסק שלכם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר אישית מותאמת עבורכם:

רוצים להתחיל להזרים לקוחות לעסק שלכם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר אישית מותאמת עבורכם:

דילוג לתוכן