רוצים להתחיל להזרים לקוחות לעסק שלכם?

לחצו כאן >>

כל פרויקט הוא חוויה בפני עצמה. בין אם הוא מאתגר יותר או פחות, אנחנו חווים אותו מנקודת מבטו של הלקוח שלנו ועוברים יחד תהליך עד להשלמת הפרויקט. אנחנו מתחילים את הפרויקט בפגישת היכרות נעימה, בה הלקוחות שלנו עוברים תשאול מעמיק, על מנת לעזור לנו להבין טוב יותר את הרצונות, הצרכים והחזון שלהם. בשלב הבא, אנחנו מוסיפים אל החזון הזה את הערך המוסף שלנו. בשלב האחרון אנחנו מבצעים יישור קו ומוודאים שהתוצאה הסופית עומדת לשביעות רצון הלקוח שלנו. בדרך זו אנחנו מגיעים למוצר שלם שעומד מצד אחד עם דרישות הלקוח ומצד משיג את התוצאה. 

בניית אתרי אינטרנט מתקדמים, מתוחכמים ומיוחדים

פרוייקט בניית האתר עבור חברת ׳שחורי תקשורת׳ הייתה מאתגרת מאוד. חברה זו מייבאת לישראל 3 מותגים שונים. הדרישה הייתה לבנות אתר מכירות דיגיטלי אחד עבור כל המותגים, שיציג כל יצרן באופן שונה, בהתאם לצבעי המותג. התוצאה הסופית הייתה ״מגה-אתר״ המאגד בתוכו 3 מיני-סייטים. כל מיני-סייט נראה שונה ומקנה חיבור ייחודי לערכי המותג הנבחר. 

אתר health-me נולד מתוך הצורך של צופיה בבלוג-מגזין בו תוכל לפרסם מאמרים וחדשות מעולם הרפואה האלטרנטיבית. לפני כן, היא פרסמה את התכנים שכתבה בתוך אתר הקליניקה של ״שיטת צופיה״. באופן זה התוכן לא היה נגיש ולא זכה לחשיפה מספקת. מאז הקמתו של אתר health-me צופיה החלה להפנות את העוקבים שלה לקריאת מאמרים באתר, בכך הגדילה את כמות הכניסות לאתר. 

במשך שנים רבות אפי שטנצלר, כיהן בתפקידי מפתח רבים, ביניהם כיהן כראש עיריית גבעתיים, יו״ר עולמי לקק״ל ועוד. בשנים אלה הוא כתב ונשא מאמרים ונאומים, נפגש והצטלם עם אישים בכירים בארץ ובעולם וצבר חוויות רבות. בקשתו של אפי הייתה פשוטה – לבנות עבורו אתר שיציג את מפעל חייו העשיר. התוצאה היתה לשביעות רצוננו וחשוב מזה, לשביעות רצונו של אפי שטנצלר שלא היה מוכן להתפשר בשום שלב בתהליך. 

אתר הבית הישן לקליניקה של ׳שיטת צופיה׳ נפרץ על ידי האקר יפני ונמחק לחלוטין. היה צורך להקים אותו מחדש והפעם, גם לוודא שהוא יושב על שרת מאובטח כראוי על מנת למנוע אובדן אכזרי של אחד מהנכסים הדיגיטליים החשובים ביותר. בתכנון האתר הושקעה מחשבה רבה וניתן דגש על העברת קונספט השיטה אל המטופלים הפוטנציאליים. בהתחשב בעובדה שמטופלים פוטנציאליים הם אנשים הסובלים בחייהם מכאבים ומחולי, האתר עוצב בצורה רכה ועדינה. זאת על מנת לא ליצור עומס אצל אותם יוזרים החווים קושי ועומס בחיי היום יום שלהם. 

בניית דפי נחיתה ממוקדים

עו״ד רון לוינטל הוא דמות מוכרת בתרבות הישראלית כמנחה ופוליטיקאי. כיום הוא עו״ד מתמחה בלשון הרע, דיבה וזכויות יוצרים. בנינו עבורו דף נחיתה תומך עבור קמפיין ברשת החיפוש של גוגל. דף הנחיתה הזה פעיל ומייצר לידים עבור עו״ד לוינטל מדי יום.  

עו״ד אביב לזר הוא עו״ד המתמחה בזכויות יוצרים, קניין רוחני ורישום סימן מסחר. בנינו עבורו דף נחיתה תומך עבור קמפיין ברשת החיפוש של גוגל.  עו״ד לזר שאפתן ופרפקציוניסט ולא התפשר על קוצו של יו״ד בתהליך בניית דף הנחיתה. התוצאה לפניכם. 

׳עלה אחזקות׳, חברת בניה והתחדשות עירונית, דרשה מאיתנו דף נחיתה אליו ניתן יהיה להפנות לקוחות פוטנציאליים מקמפיינים שיווקיים שונים. 

׳מרכז חיוך׳ הוא בית לחינוך מיוחד ותמיכה רגשית עבור ילדים ונוער. מיכל בעלת, המרכז נכנסה לנו עמוק לתוך הלב בשל העשייה החשובה והמבורכת שלה.את דף הנחיתה הזה בנינו לפי דרישתה, על מנת להפנות אליו מהקמפיינים השונים. 

עיצוב עמודי פייסבוק ופרופיל, אינסטגרם ולינקדין

אחד המותגים שחברת ׳שחורי תקשורת׳ מייבאת לישראל הוא מותג הקסדות ׳קאברג מאיטליה׳. קסדות קאברג מאופיינות בעיצוב איטלקי מיוחד ובהתאם, אנחנו מעצבים עבורם בכל חודש גאנט אינסטגרם בצורת פאזל. בשיטה זו התמונות שעולות מרכיבות תמונה אחת גדולה ומרהיבה. 

אחד המותגים שחברת ׳שחורי תקשורת׳ מייבאת לישראל הוא מותג דיבוריות הקסדה ׳מידלנד מאיטליה׳.  אנחנו מעצבים עבורם בכל חודש גאנט אינסטגרם בצורת פאזל. בשיטה זו התמונות שעולות מרכיבות תמונה אחת גדולה ומרהיבה. 

במסגרת השירותים שאנחנו מספקים, אנחנו מנהלים את עמוד הפייסבוק של מותג ׳מידלנד׳ המיובא על ידי חברת ׳שחורי תקשורת׳ לישראל. במסגרת הפעילות מתפרסמים מדי שבוע תכנים חדשים בעמוד, אנחנו עונים לשאלות הלקוחות ומפנים אותם אל המחלקות השונות בהתאם. אחת לחודש אנחנו מבצעים רענון של נראות העמוד על מנת לייצר תחושה של התחדשות ורעננות כל הזמן. 

במסגרת השירותים שאנחנו מספקים, אנחנו מנהלים את עמוד הפייסבוק של ׳מרכז חיוך׳ בפתח תקווה. במסגרת הפעילות מתפרסמים מדי שבוע תכנים חדשים בעמוד, אנחנו עונים לשאלות הלקוחות ומפנים אותם אל המחלקות השונות בהתאם. 

במסגרת השירותים שאנחנו מספקים, אנחנו מנהלים את עמוד הפייסבוק של מותג ׳קאברג׳ המיובא על ידי חברת ׳שחורי תקשורת׳ לישראל. במסגרת הפעילות מתפרסמים מדי שבוע תכנים חדשים בעמוד, אנחנו עונים לשאלות הלקוחות ומפנים אותם אל המחלקות השונות בהתאם. אחת לחודש אנחנו מבצעים רענון של נראות העמוד על מנת לייצר תחושה של התחדשות ורעננות כל הזמן. 

לצד אתר health-me ואתר הבית של שיטת צופיה, אנחנו מנהלים עמוד פייסבוק בו מתפרסמים מאמרים וכתבות אקטואליות שונות. 

רוצים להתחיל להזרים לקוחות לעסק שלכם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר אישית מותאמת עבורכם:

רוצים להתחיל להזרים לקוחות לעסק שלכם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעת מחיר אישית מותאמת עבורכם:

דילוג לתוכן